Alla inlägg under december 2012

Av Klara & Ella - 25 december 2012 17:00

YYYEEEEYYYY!!!!!!!!!!!!!!Älskar er mormor och morfar! Fick lifetime SR nyss av dom i julklapp!!!!!Love it!!!!!!!!!!!!

Av Klara & Ella - 25 december 2012 12:50

Hej. Nu ska jag ha en intervju med vår kära StarStable spelare Frida Snowpaw.

Jag: Hej Frida! Du är ju en StarRider. Hur kändes det när du blev det?

Frida:Eh...Första gången var det ju jätteroligt att få flera uppdrag och kunna rida runt i hela Jorvik:) Nu är jag ju lifetime StarRider så jag behöver ju inte oroa mig för att StarRider-tiden ska gå ut XD Men det är ju fortfarande jättekul.

Jag:Om StarStable skulle lägga ner om en månad,Vad skulle du göra då???

Frida:Om det hände så skulle jag kräva att få tillbaka mina pengar eftersom jag fick lifetime igår XD. Sen skulle jag bli ledsen.

Jag:Det skulle jag med... Men under helgen nu innan julafton var det ju gratis StarRider. vad tyckte du om det???

Frida: Var det gratis StarRider? Det märkte inte jag XD För jag var ju StarRider då endå! Men det är ju snällt mot alla nybörjare så dom får veta hur det är C:

Jag:Vilket Var det första uppdraget vid rådsmannen(Klä Julgran)???

Frida: hm...Juste! Man skulle såga ner en gran vid Nilmers Högland och ställa den i Silvergladebyn c8

Jag:Ok. Tack så mycket för att du har ägnat din tid åt att svara på mina frågor.

Frida:Det var väll inget.

Jag:Jo en sak till. Kan du rida i Gyllene åsarnas dal?(GÅD)

Frida:Ja!

Jag:Ok,här har vi en bild på våran kära Frida!

  Vår fina Frida ochg hennes fina häst!

Av Klara & Ella - 25 december 2012 11:58

Hej och god jul på er. Jag hoppas alla hade det bra igår. Nyss var jag inne på StarStable och när jag var i Moorland stallet så fick jag en dagens Fail-bild xD

 

Av Klara & Ella - 24 december 2012 20:09

Hej förlåt att jag inte blogga idag!?men det är ju JULAFTON!!!
Jag har gjort starstable-pepparkakor?
Det var roligt.
Men två väg skyltar gick sönder?

Av Klara & Ella - 24 december 2012 12:01

God jul och gott nytt år på er alla. Jag hoppas att ni trivs här och så:-) We wish you a merry christmas,we wish you a merry christmas,we wish you a merry christmas and a happy new year!!!

Av Klara & Ella - 23 december 2012 10:18

Ella:Nu ska Mamma och jsg åka och hämta julklappar, och min dator såklart.Så då kommer jag att vara borta ett litet tag. Men när jag kommer hem så lovar jag att blogga lite. Bye bye

Av Klara & Ella - 23 december 2012 09:24

Ja nu e de en dag kvar till Julafton! Men idag så ska pappa och jag åka och hämta min dator så jag kan spela StarStable. För just denna helg och Julafton så är alla som inte är Star Rider gratis StarRider. Yey!!! Heja StarStable!!!!!

Av Klara & Ella - 22 december 2012 21:36

Noo sista avsnittet detta år. Synd:-(

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken färg tänker du på när du hör ordet starstable?
 turkos
 lila
 gul
 vit
 rosa
 grå
 grön
 blå
 orange
 röd
 ALLA!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ni som har besökt oss skriv det här!


Ovido - Quiz & Flashcards